Regulamin serwisu

Data ostatniej aktualizacji: 14.03.2025

  1. Postanowienia ogólne
    • Właścicielem serwisu internetowego www.printos.pl (dalej SERWIS) jest firma QPrint sp. z o.o. (dalej QPrint). PRODUKTY zamówione przez SERWIS realizowane są przez firmę QPrint sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-187) przy ul. Wolskiej 44 lok. U1, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla M. St. Warszawy XIX Wydział Gospodarczy Krajowego Sądu Rejestrowego pod nr 0000041918, NIP: 527-23-50-047, REGON 017363956.
    • Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z SERWISU internetowego do zamawiania wydruków.
    • SERWIS został stworzony po to aby umożliwić użytkownikom sieci Internet (dalej KLIENCI) zamawianie wydruków (dalej PRODUKTY).
    • Zamówienia na PRODUKTY przyjmowane i realizowane są wyłącznie na podstawie niniejszego regulaminu. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez KLIENTA poniższych warunków.
    • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
  2. Zamówienia i płatności
    • Użytkownik ma możliwość składania zamówień na wydruki poprzez przesłanie wypełnienie odpowiedniego formularza zamówienia i przesłanie projektów na stronie serwisu.
    • Każde zamówienie podlega weryfikacji polegającej na sprawdzeniu parametrów zamówienia oraz jakości projektów. Jeżeli przesłane pliki z projektami nadają się do realizacji zamówienia zgodnie ze specyfikacją Klienta, do Klienta wysyłana jest wiadomość email z informacjami na temat dokonania płatności za zamówienie.
    • Jeżeli przesłane do zamówienia projekty wymagają dodatkowej obróbki – do zamówienia może zostać doliczona dodatkowa opłata za pracę studia.
    • Serwis akceptuje płatności dokonywane za pomocą różnych metod, takich jak karty kredytowe, przelewy bankowe lub systemy płatności elektroniczne. Szczegółowe informacje na temat dostępnych metod płatności są dostępne na stronie serwisu.
  3. Realizacja i dostawa
    • Klient podczas składania zamówienia może wskazać preferowany termin realizacji:
      • „na luz…” oznacza termin realizacji w ciągu 2-5 dni roboczych
      • „na JUŻ!!!” oznacza najszybszy możliwy termin realizacji – z reguły tego samego lub następnego dnia roboczego.
    • Zamówienia są realizowane po potwierdzeniu przez serwis i po dokonaniu płatności przez Klienta.
    • Wydruki będą dostarczane na wskazany przez Użytkownika adres podczas składania zamówienia lub do wybranego paczkomatu.
  4. Prawa autorskie
    Użytkownik potwierdza, że jest jedynym właścicielem praw autorskich do przekazanych plików z projektami. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naruszenia praw autorskich wynikające z zamieszczenia zdjęć przez Użytkownika.
  5. Reklamacje
    • Użytkownik może zgłaszać reklamacje dotyczące jakości PRODUKTU w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
    • Zamówienie podlega wymianie, jeśli:
      • posiada wady techniczne, takie jak zadrapania, plamy, zabrudzenia które nie występują w materiale graficznym nadesłanym przez KLIENTA podczas składania zamówienia ,
      • pojawią się różnice pomiędzy zamówieniem złożonym przez KLIENTA a zrealizowanymi PRODUKTAMI, w szczególności obejmuje to zawartość graficzną (wydrukowana jest inna grafika niż ta nadesłana przez klienta) wymiary pracy, liczbę egzemplarzy, formę oprawy.
    • Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych (rozdarć, zagięć, zabrudzeń, w szczególności mogących powstać podczas transportu) powinny być zgłoszone nie później niż na następny dzień roboczy po odbiorze/dostarczeniu PRODUKTÓW. Jeżeli zgłoszenie nastąpi w terminie późniejszym powstaje podejrzenie, że uszkodzenie mechaniczne powstało po stronie klienta po odebraniu prac i nie podlega reklamacji.
    • W przypadku dostawy do KLIENTA w formie przesyłki kurierskiej, jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzenia KLIENT powinien spisać protokół opisujący szkodę, pod którym powinien podpisać się kurier.
    • Ze względu na różnorodność monitorów jak i związane z tym różnice w wyświetlaniu kolorów QPrint nie może gwarantować, że kolory uzyskane w PRODUKTACH będą zgodne z kolorami wyświetlanymi na monitorze KLIENTA – zatem zażalenia wynikające z różnorodności i odmienności gustu i upodobań KLIENTA odnośnie kolorów nie będą uwzględniane. QPrint zapewnia, że wydruki realizowane są na skalibrowanych urządzeniach drukujących.
    • 6.2. W przypadku wadliwych wydruków, Użytkownik może ubiegać się o zwrot kosztów lub wymianę na nowe. Jako wadliwe wydruki rozumie się takie, które dotarły do Klienta z uszkodzeniami fizycznymi, takimi jak zagięcia, przedarcia, zadrapania.
  6. Rezygnacja lub zwrot zamówionych PRODUKTÓW
    Ponieważ realizowane w ramach SERWISU PRODUKTY są nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji KLIENTA i są ściśle związane z jego osobą (nie mogę być sprzedane innemu klientowi), zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), klientowi nie przysługuje prawo do rezygnacji z zamówienia lub jego zwrotu po rozpoczęciu realizacji zamówienia. Ponieważ PRODUKTY są kierowane do realizacji automatycznie po opłaceniu zamówienia, po dokonaniu zapłaty KLIENT nie może odstąpić od zawartej umowy (zrezygnować z zamówionych PRODUKTÓW).
  7. Zmiany w Regulaminie
    Serwis zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie. Zmiany wchodzą w życie w momencie opublikowania ich na stronie serwisu.